Naar Campanario

7 april 2016 - Campanario, Spanje

Donderdag 7april. Vanmorgen om 8.15 uur vertrokken uit ons hotel. Gisteren toen we aankwamen was het of dit dorp heel klein was maar opeens achter de heuvel bleek het toch een heel groot dorp! Gistermiddag dronken we koffie in een cafetaria en kwam er een man binnen die heel vriendelijk naar ons knikte, nog eens naar ons beide keek.......en Henk en hij tegelijk tegen elkaar zeiden, we kennen elkaar. Nou zeg de wereld is wel heel klein want deze man Jean Pierre en zijn vrouw Martine uit Frankrijk hebben we vorig jaar ontmoet op de camino Via de la Plata. Mogelijk zullen we hen de komende dagen nog eens tegenkomen omdat ze dezelfde route lopen als wij. Vandaag was een prachtige dag. Blauwe hemel, stralende zon, zo'n 22-23 graden, route door de natuur, we kwamen op een traktor na, niemand tegen. Morgen lopen we naar Don Benito ongeveer 28km.

1. Nellie Janssen:
    Hallo wandelmaatjes,
    Wat heerlijk om te zien de wijde blikken en prachtige fleurige bloemen komt me bekent voor. Ria de dikke stenen waren een idiaal plekje voor jou om even op de hurken te gaan zitten. Als je dan ook nog caminotrappers van vorig jaar treft is de avond al weer gevuld met verhalen. Leuk om dat te lezen. Buon camino.
  2. Cynthia:
    7 april 2016
    Geneet dr noch mer lekker van.... Bin wer super trots op uch twee.
    Ich begin wer mit aaftille, noch 8 daag:)) xxx
  3. Andre Cannisius:
    7 april 2016
    Dat is toch sterk dat jullie iemand ontmoeten die jullie vorige keer ook
    getroffen hebben.
    Zo is de wereld van de camino gangers wel klein.
    Is toch leuk om zo weer andere ervaringen uit te wisselen.
    Geniet er de volgende dagen van.
  4. Stella en Charles:
    8 april 2016
    Nu op pad met mooi weer en dan ook nog mensen tegen komen die je kent. Dat is toch wel heel bijzonder.
    Veel loopplezier en we wachten weer met veel plezier op jullie volgend verhaal