San Pedro de Mérida 20 km

10 april 2016 - San Pedro de Mérida, Spanje

Zondag 10 april. Om 7.30 uur gingen we naar de overkant van ons hotel om in een restaurant te ontbijten. Het restaurant is van dezelfde eigenaar als ons hotel en hij gaf ons het ontbijt gratis! Dat voelt meteen weer goed. Het was bewolkt en er was regen gemeld, dus we waren voorbereid. Tegen half 10 begon het te regenen, dus regenjas aan en de regenhoes over de rugzak. Het bleef bij motregen, dus gelukkig geen stortbuien. Om 11 uur kwamen we in een dorpje waar we koffie dronken en tegen 14.00 uur arriveerden we in een hotel, een soort wegrestaurant met hostal, maar best goed. We zijn onderweg drie auto's en een groep van 5 fietsers tegengekomen. Dat lukt nooit in ons dichtbevolkt landje. Morgen de laatste 18 kilometers naar Merida en dan zijn we klaar met de camino Mozárabe!

1. Mieke jeurissen:
    Lieve alletwee.
    Zojuist een reactie geplaatst. Blijkbaar iets misgegaan, vandaar opnieuw proberen.willen jullie zeker voor morgen, de laatste " loop" dag extra veel succes wensen om ook deze camino goed af te sluiten.
    Weer heel veel bewondering wat jullie deze weken hebben moeten doorstaan, en toch nog iedere dag positieve prachtige verhalen schrijven.Wees trots op jezelf, wij allen zijn dat zeker.
    Eind van de week,zomaar een " warme" douche, lekker eten, en een heerlijk bed.
    Geeft alle moed om morgen deze camino samen goed af te sluiten.
    Hiermee veel succes, en dan.......Goeie thuisreis naar Munstergeleen
    Liefs Herman . Mieke
  2. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,
    Veel succes morgen op jullie laatste wandeldag. Geniet er maar dubbel van. Jullie verhalen en foto's geven een mooi beeld van deze weg die jullie hebben gelopen.
    Groetjes Ger en Thea
  3. Gerry Coumans:
    10 april 2016
    Heel veel plezier met jullie laatste tocht. Het waren weer hartstikke leuke verhalen Ria en Henk.
    Tot gauw,
    Groetjes Judy en Gerry
  4. Michelle:
    Hoi Henk en Ria,

Super leuke verhalen! Geeft een goede indruk van jullie wandeltocht. De foto's zijn erg leuk. Goed te zien waar jullie je bevinden en wat er op jullie pad komt. Cordoba en Grenada herkenbaar, leuk om terug te zien.
    Morgen succes met jullie laatste dag!! Goede terugreis.

groetjes Michelle
  5. Nellie Janssen:
    Hoi Ria en Henk,
    Wat zijn jullie een posetief wandelduo, iedere morgen weer fris en munter op pad. Wat ik lees in jullie verhalen is de Monzarabe caminoweg geen drukke weg, en zeer relex wandelen.
    Morgen jullie laatste etappe, een hele prestatie.
    Geniet van deze laatste wandeldag, en geniet van de finisch, top. Buon camino, en goede terugreis naar ons krappe Nederlandje.
  6. Andre Cannisius:
    10 april 2016
    3 auto's en 5 fietser !!! Wat doe de Spanjaarden dan op een vrije dag.
    Maken ze geen leuk uitstapje of gaan ze nergens naar toe?
    Houden ze alleen maar een siesta ?
    Nu dan de laatste dag en veel plezier en dan op naar home sweet home.
    Dank voor de leuke verhalen en tot kijk.
    Wij zijn vanaf morgen een weekje in Italie naar onze kleinzoon.
    Groetjes en tot binnenkort
  7. Wilma:
    11 april 2016
    Hoi Samen,

less best. Nu nog even daar en samen genieten van dat heerlijke Spanje en zijn Mozarabe.
    en voor straks, later, not now: thuis lekker nagenieten van dit wonderlijk avontuur door dit fantastisch stel.
    Bon Camino,
  8. Stella en Charles:
    11 april 2016
    Hoi Ria en Henk.
    Vandaag nog en dan hebben jullie een prachtige prestatie geleverd en veel gezien en meegemaakt.
    We hebben genoten van jullie mooie verhalen.
    We hopen dat jullie nog een paar fijne rustige dagen hebben en dan weer tot gauw in Munstergeleen. Groetjes