Santa Cruz 20 km.

29 maart 2016 - Santa Cruz, Spanje

Dinsdag 29 maart. Om 7.45 uur zaten we aan het ontbijt en we kregen gezelschap van Michael, een Engelsman die in Australië woont. Het is een doorgewinterde pelgrim van  zo'n 60 jaar, die al veel camino's gelopen heeft. Hij vertelt dat hij zeker 3 keer per jaar steeds een paar weken op de camino loopt, dit doet hij op deze manier omdat hij zijn vrouw niet zolang alleen kan laten. (Is natuurlijk wel erg kostbaar, maar daar schijnt hij niets om te geven) Om 8,45 uur gingen we op weg, prachtig blauwe lucht, je merkt dat het al warmer wordt. Tegen tienen werden we ingehaald door Michael, de Australiër, we wensten hem buen camino en langzaam verdween hij uit ons gezicht. We hebben hem vandaag ook niet meer gezien. Wederom liepen we langs velden vol met olijfbomen maar soms ook korenvelden. Soms zie je een boer ploegen of je hoort het geluid van kettingzagen waarmee ze de olijfbomen snoeien.  (De olijven worden in december geoogst).Verder zie je niemand en kom je niemand tegen, je loopt helemaal alleen door de natuur. Om 14.30 uur waren we in ons hotel, pilsje gedronken en daarna lekker douchen. We boffen dat wij dit kunnen en mogen beleven!

1. Mieke jeurissen:
    Lieve Ria en Henk,
    Prachtige afsluiting deze dag van jullie geweldige belevenissen, waarin je eindigt met...
    ( boffen dat we dit samen kunnen doen en beleven)
    Geniet dus dubbel van elkaar en alles wat op jullie pad komt
    Helaas is het hier vandaag erg koud, en hopen voor jou op hogere hogere temperaturen.
    De omgeving waar jullie nu lopen is ons totaal onbekend, maar genieten van jullie prachtige verhaal en mooie foto,s.
    Veel liefs,
    Mieke Herman
  2. Tila:
    29 maart 2016
    17.20 u.hoi ria en henk.weer benieuwd naar de verhalen.die michael geniet er ook van.maar fijn voor jullie, dat je beiden zo van de camino houden..als ik dit allemaal zie ,zou ik ook wel willen ,maar dat lukt mij niet meer.ria ,ik zag nog eens de muzikantenfoto.staat je goed.ze vragen nog leden bij de fanfare.iij de trommel en henk dat andere instrument..lange haren staat je ook prima.geniet verder en buen camino. liefs tila
  3. Tila:
    ik heb 2 x vandaag geschreven maar zie het niet staan..buen camino tila
  4. Gerry Coumans:
    Ha die Ria en Henk,

Wat een prachtige belevenissen weer. Jullie boffen inderdaad om dit weer mee te maken maar dat is ook meer dan verdiend! De bouw is begonnen. Hopelijk verloopt het net zo stressloos al jullie tocht!!

Groetjes,
    Judy en Gerry
  5. Andre Cannisius:
    29 maart 2016
    Ik heb dinsdag 29-3 het eerste verslag van jullie wandelervaring ontvangen.
    Komt misschien door het andere mailadres wat ik nu heb daar mijn computer gecrashd was.
    Geniet van de wandeling en het ontmoeten van de andere wandelaars en vooral van de ervaringen en het mooie weer in Spanje
  6. Stella en Charles:
    30 maart 2016
    Ria en Henk. Ik lees vandaag voor het eerst jullie verhalen. Ze zijn weer leuk en jullie doen het weer voortreffelijk.
    Jullie hebben het goed naar de zin zo te lezen.
    Heel veel loopplezier en we zullen jullie blijven volgen
    Groetjes
  7. Patrick&Joyce:
    31 maart 2016
    Hoi Henk & Ria, leuk die avontuurtjes en wat leggen jullie toch weer veel kilometerkes af. Geniet ervan en goede reis. Groetjes, the Heinles
  8. Paul:
    2 april 2016
    Hoi Henk en Ria,

Weer hele leuke verhalen en vele mooie foto's.
    Geniet er van.

GROET. Paul.