Castro del Rio 21 km.

28 maart 2016 - Castro del Río, Spanje

Maandag 28 maart. Vandaag namen we ons voor om alleen te lopen, dus we zouden proberen om het José op een nette manier uit te leggen. Toen we gingen ontbijten schoof hij al aan volop Spaans sprekende. We begrepen dat hij goed geslapen had. Wij moesten brood kopen omdat vandaag onderweg weer niets te krijgen is. Maar ja, José zou het wel regelen voor ons en hij begon in het hotel al te informeren naar de pannaderia  (bakker). Dus samen met hem op pad naar de bakker. En toen hebben we het gezegd. " José you rapide, we slowly, no rapide, mirados in Castro del Rio", en jawel hoor, hij begreep het, zei thank you en  vertrok. Pfffffff. even moeilijk maar zo wilden we het. Het werd een mooie wandeldag met ons tweeën. De hele dag kwamen we geen mens tegen, de zon scheen en we liepen over verharde paden door de velen akkers vol olijfbomen. Om 14.00 uur kwamen we in ons hotel, een gerestaureerd klooster. Schitterend!! Nu gaan we nog even het dorp in want onze boterhamtrommel met "noodpakket" is leeg.

1. Cynthia:
    28 maart 2016
    Xxx
  2. Tila:
    28 maart 2016
    ola ria en henk, wat heerlijk jullie te volgen en de mooie ervaringen te delen...altijd weer anders..en nu de hele dag genieten met z,n 2 tjes..heerlijk.. is deze route minder druk ? smakelijk eten en fijne avond ! in klooster..hotel. adios alit